InformacijeNaslovna

Pančevo: Autobusi ATP-a od 9. septembra po redovnom redu vožnje

Od ponedeljka, 9. septembra autobusi JKP Autotransport Pančevo trebalo bi da saobraćaju po redovnom redu vožnje, uobičajenom za ovo doba godine.

To su izjavili i gradonačelnik Pančeva Saša Pavlov i Bojan Bojanić, direktor JKP ATP Pančevo.

Javni prevoz u Pančevu od ponedeljka trebalo bi normalno da funkcioniše. Vozači, njih 47, koji su od 2. septembra bili na „bolovanju“, pristali su na ponudu čelnika Grada Pančeva da im se do kraja godine isplati 40.000 dinara solidarne pomoći.

Kako je direktor ATP-a rekao, vozači autobusa koji su prethodnih dana bili na bolovanju i zbog kojih nije bilo moguće održati red vožnje u punom obimu zatvorili su bolovanje, dostavili doznake i očekuje se da od ponedeljka budu na svojim radnim mestima, čime će ponovo biti moguće odvijanje redovnog autobuskog saobraćaja.

Bojan Bojanić, direktor ATP Pančevo za Novosti je izjavio da su ga vozači sami pozvali na sastanak jer su shvatili u kakvom se problemu firma nalazi i da im zaista preti stečaj ukoliko se ne vrate na posao, ali su zamolili i da niko od njih ne trpi sankcije zbog dešavanja u prethodnim danima.

I gradonačelnik Pančeva Saša Pavlov, za RTV Pančevo je potvrdio da su se vozači koji su bili na bolovanju predomislili, uočivši da su bili izmanipulisani od strane neformalne grupe nekoliko svojih kolega, te su prihvatili ponudu gradskih vlasti Pančeva po kojoj će do Nove godine da im se isplati po 10.000 dinara mesečno na zaradu.

Zahvalio bih se još jednom ljudima koji su bili ovde u Gradskoj upravi na razgovoru i koji su shvatili da je to jedina zakonska mogućnost da im se delimično izađe u susret. Shvatili su i važnost momenta u kojem se nalazi ovo preduzeće, a to je raspisivanje tendera za privatnog partnera za projekat javno-privatnog partnerstva jer je to trenutno jedini način da građani Pančeva dobiju kvalitetni autobuski prevoz. Time bi svi zaposleni u ATP-u imali siguran posao, a verovatno i mogućnost veće zarade jer buduće preduzeće neće biti javno-komunalno te samim tim ne podleže ograničenjima o visini zarada kojima podleže u ovom trenutku ATP i zbog kojih mi ne možemo u ovom trenutku da izađemo u susret vozačima na način na koji su oni tražili, rekao je gradonačelnik Pavlov.

Prvobitan zahtev vozača bio je povećanje plate na 70.000 dinara, da bi koji dan kasnije smanjili zahtev na 60.000. Iz Grada im je ponuđeno da im se isplati 40.000 dinara u četiri tranše od po 10.000, kao vid pomoći, na šta oni prvobitno nisu pristali.

Sindikati su se u startu ogradili od zahteva neformalne grupe vozača.

Od 2. septembra autobuski saobraćaj je bio u haosu zbog velikog broja vozača koji su bili na bolovanju ili su koristili godišnje odmore, a određeni broj ljudi je to nazivao tihim štrajkom vozača autobusa.