DruštvoNaslovna

Raspisan konkurs za umetničke radove inspirisane matematikom

I ove godine raspisan je konkurs za umetničke radove inspirisane matematikom, a deo je projekta „M_ART” čiji je cilj povezivanje matematike i umetnosti tokom. Rok za predaju radova je do 23. aprila, a na konkursu mogu da učestvuju deca od 3 do 19 godina.

Teme:

1. Fraktali – mikro i makro plan
2. Teselacija – aranžiranjem do pločnika
3. Simetrija – između matematike i umetnosti
4. Igra kvadratima
5. Tačka, tačka, tačkica…
6. Da, ne, možda? – (ne)mogući modeli

Likovni radovi mogu biti urađeni bilo kojom tehnikom uključujući i primenu digitalne tehnike.
Dimenzije crteža: A3, A4 ili A5 format
Na poleđini rada treba navesti: ime učenika (bez prezimena), razred, naziv i mesto obrazovne ustanove, ime i prezime mentora

Film, muzika i slično
Maksimalna dužina: 2 minuta. Na kraju navesti: ime učenika (bez prezimena), razred, naziv i mesto obrazovne ustanove, ime mentora

Dostaviti fotografije likovnih radova i modela kako bi se napravila i onlajn izložba. Produkti radionica moraju biti samostalna učenička ostvarenja.

Na kraju projekta biće organizovana izložba u Pančevu i u Beogradu u saradnji sa Gradom Pančevom i Centrom za promociju nauke.

Za dodatne informacije možete se obratiti Stanković Tatjani putem imejla: stankovictatjana007@gmail.com ili putem telefona 064/12-78-215.

Tokom marta u okviru projekta planirane su i druge aktivnosti, poput radionice koje povezuju matematiku i umetnost (a mogu se realizovati i onlajn). Prijava: onlajn ili putem telefona 064/12-78-215

Autori projekta su: Aleksandra Danilović, Dejan Kreculj i mr Tatjana Stanković.

Projekat je podržan od strane Grada Pančeva, Centra za promociju nauke, Podružnica Društva matematičara Srbije – Pančevo, Učiteljskog pančevačkog društva, Regionalnog centra za talente „Mihajlo Pupin” – Pančevo.

O projektu „M_ART”

Projekat „M_ART” je inspirisan letnjom školom vizuelizacije matematike u Egeru i Beogradu (vismath.ektf.hu), omogućava korelaciju među predmetima i time doprinosi razvoju međupredmetnih kompetencija učenika. Kroz razne likovne, ali i druge aktivnosti učenici svih uzrasta (od vrtića do srednje škole) u skladu sa svojim mogućnostima i interesovanjima ulaze u svet matematike i umetnosti, čime se može smanjiti matematička anksioznost i povećati zainteresovanost učenika za matematiku i umetnost.