Sletanjem aviona na liniji Pariz-Carigrad na aerodrom u Pančevu 25. marta 1923. godine tadašnja Jugoslavija je ušla na mapu aerodroma Evrope.
Taj avion prevozio je samo 4 putnika. Ipak, linija je već u septembru 1923. godine postala stalna – Pančevo je imalo direktan avionski let za Pariz sve do 1927. godine.
Cela priča oko aerodroma u Pančevu počinje 1922. godine. Dragana Ružić, istoričarka Zavoda za zaštitu spomenika kulture u Pančevu kaže da teritorija Bežanije nije bila pogodna još uvek za aerodrom, odlučili su da deo zemljišta na Jabučkom putu adaptiraju za potrebe sletanja francuskih aviona.
25. marta 1923. prvi avion na relaciji Pariz-Pančevo-Bukurešt sleteo je na ovaj aerodrom. Avioni su dosta sporo leteli i bili su prinuđeni da slete. Voz „Simplon“ orijent ekspres je uspevao da stigne do Istanbula za četiri dana, jer su išli i noću.
Francuska avio-kompanija je zbog toga odlučila da moraju da pokušaju i noćni let u nekom delu puta i tako su izabrali krajnje dve tačke za noćne letove aviona Pariz – Strazbur i Pančevo-Bukurešt.
Tako su avioni ipak bili brži od vozova. Prevozilo se četiri putnika, a pilot je bio Klod Borgar, koji je poznati as Prvog svetskog rata Francuske.
20. i 21. septembra 1923. godine otvorila se redovna noćna linija i do 1927. godine, svakodnevno su avioni sletali u Pančevo iz Pariza.